Asiakas – Uusi mahdollisuus!
Savonia-ammattikorkeakoulun järjestämä asiakkuuksien kehittämispäivä yrityksille.
Asiakaskokemukseen vaikuttaa kohtaamisten, mielikuvien ja tunteiden summa. Asiakaskokemus ohjaa pitkälti päätöstä asioida yrityksessä ja hyvä asiakaskokemus myös vahvistaa kumppanuutta. Asiakaskokemus siis vaikuttaa suoraan yrityksen kilpailukykyyn.
Avaa uusia näkemyksiä toimintasi kehittämiseen innovoivan ja maailmalla laajasti tunnetun Tuija Seipellin kanssa ja tule saamaan konkreettisia ideoita yrityksesi asiakaskokemuksen kehittämiseen maksuttomaan tapahtumaan 22.9.2022 Microkadun kampussydämeen.
Paikka
Savonia-ammattikorkeakoulu, Kuopio
Ohjelma
To 22.9.2022:
Klo
8.30 - 9.00: Kahvitarjoilu
9.00 – 9.05: Johdatus Asiakas – Uusi mahdollisuus! -päivään / myynnin valmentaja Ulla Pekkarinen
9.05 - 9.50: Asiakaskokemus - Tarpeeksi hyvä ei riitä / yritysvalmentaja Tuija Seipell *
9.50 – 10.00: Kysymyksiä ja keskustelua
10.00 – 10.30: Ota tai jätä - Ensivaikutelma verkossa! / digiammattilainen Tiina Kuiri
10.30 – 10.45: Luodaan menestystarinoita yhdessä - Empatialähtöisyys bisneksessä / Jaakko Laukkanen & Savonia yrityksille
10.45 – 11.00: Luova tauko
11.00 – 13.00: Valitse jompikumpi ohjelmista: (Sis. Ruokailun)
- Ohjelma 1: Viestinnän äänen sävy – Yrityksen imagon kivijalka / tki-asiantuntija Jaakko Laukkanen & muotoilun tulevaisuuden osaajat
- Ohjelma 2 (TÄYNNÄ): Yritysten haasteet ratkaisuiksi! - Tulevaisuuslähtöisesti / tk-päällikkö Antti Iire
- Tule pitchaamaan yrityksesi kehityshaaste!
Lue lisää täältä
- Tule pitchaamaan yrityksesi kehityshaaste!
13.15–14.15 Asiakas – Uusi mahdollisuus! -päivän tulokset
Virtuaaliset asiakkuusmessut 22.-23.9.2022
Osallistu mukaan virtuaalisille asiakasmessuille ja tule tutustumaan Pohjois-Savon luovien alojen yritysten ja Savonian hankkeiden tarjoamiin mahdollisuuksiin. Virtuaalimessut ovat auki 22.-23.9. kaikille tapahtumaan osallistujille.
*Tuija Seipell
Asiakas – Uusi mahdollisuus! -tilaisuutemme tähti on suomalaiskanadalainen puhuja ja yritysvalmentaja Tuija Seipell.
Hän on asunut ja työskennellyt Pohjois-Amerikassa jo lähes 40 vuotta.
Hänen asiakkaisiinsa kuuluvat erilaiset globaalit ja monikansalliset organisaatiot, kuten Harley Davidson, Nike ja Europarc Federation, mutta myös pk-yritykset ja startupit ympäri maailmaa.
Seipell on intohimoinen asiakaskokemuksen puolestapuhuja ja korostaa tunteiden ratkaisevaa roolia liike-elämässä.
Lue lisää Tuija Seipell:sta: www.tuijaseipell.com ja www.thecoolhunter.net