Asiakkuuspäivä 22.9.2022

Asiakas – Uusi mahdollisuus!

Savonia-ammattikorkeakoulun järjestämä asiakkuuksien kehittämispäivä yrityksille.

Asiakaskokemukseen vaikuttaa kohtaamisten, mielikuvien ja tunteiden summa. Asiakaskokemus ohjaa pitkälti päätöstä asioida yrityksessä ja hyvä asiakaskokemus myös vahvistaa kumppanuutta. Asiakaskokemus siis vaikuttaa suoraan yrityksen kilpailukykyyn.

Avaa uusia näkemyksiä toimintasi kehittämiseen innovoivan ja maailmalla laajasti tunnetun Tuija Seipellin kanssa ja tule saamaan konkreettisia ideoita yrityksesi asiakaskokemuksen kehittämiseen maksuttomaan tapahtumaan 22.9.2022 Microkadun kampussydämeen. 

Paikka
Savonia-ammattikorkeakoulu, Kuopio

Ohjelma
To 22.9.2022: 

Klo

8.30 - 9.00: Kahvitarjoilu

9.00 – 9.05: Johdatus Asiakas – Uusi mahdollisuus!  -päivään / myynnin valmentaja Ulla Pekkarinen

9.05 - 9.50: Asiakaskokemus - Tarpeeksi hyvä ei riitä / yritysvalmentaja Tuija Seipell *

9.50 – 10.00: Kysymyksiä ja keskustelua

10.00 – 10.30:  Ota tai jätä - Ensivaikutelma verkossa! / digiammattilainen Tiina Kuiri

10.30 – 10.45: Luodaan menestystarinoita yhdessä - Empatialähtöisyys bisneksessä / Jaakko Laukkanen & Savonia yrityksille

10.45 – 11.00: Luova tauko

11.00 – 13.00: Valitse jompikumpi ohjelmista: (Sis. Ruokailun)

  • Ohjelma 1: Viestinnän äänen sävy – Yrityksen imagon kivijalka / tki-asiantuntija Jaakko Laukkanen & muotoilun tulevaisuuden osaajat
  • Ohjelma 2 (TÄYNNÄ): Yritysten haasteet ratkaisuiksi! - Tulevaisuuslähtöisesti / tk-päällikkö Antti Iire

13.15–14.15 Asiakas – Uusi mahdollisuus!  -päivän tulokset

Virtuaaliset asiakkuusmessut 22.-23.9.2022
Osallistu mukaan virtuaalisille asiakasmessuille ja tule tutustumaan Pohjois-Savon luovien alojen yritysten ja Savonian hankkeiden tarjoamiin mahdollisuuksiin. Virtuaalimessut ovat auki 22.-23.9. kaikille tapahtumaan osallistujille. 

 

*Tuija Seipell

tuija1-2.jpg (282 KB) 

Asiakas – Uusi mahdollisuus! -tilaisuutemme tähti on suomalaiskanadalainen puhuja ja yritysvalmentaja Tuija Seipell.
Hän on asunut ja työskennellyt Pohjois-Amerikassa jo lähes 40 vuotta.
Hänen asiakkaisiinsa kuuluvat erilaiset globaalit ja monikansalliset organisaatiot, kuten Harley Davidson, Nike ja Europarc Federation, mutta myös pk-yritykset ja startupit ympäri maailmaa.
Seipell on intohimoinen asiakaskokemuksen puolestapuhuja ja korostaa tunteiden ratkaisevaa roolia liike-elämässä.
Lue lisää Tuija Seipell:sta:  www.tuijaseipell.com ja www.thecoolhunter.net

Paikkoja ei enää tarjolla.