Digitaaliset teknologiat myynnissä ja markkinoinnissa
To 8.12.2022 klo 14–17
Digijameissa haetaan vastauksia esimerkiksi seuraaviin kysymyksiin: Miten digitaalisuutta voidaan hyödyntää myynnin ja markkinoinnin eri vaiheissa? Mitä jos 3D-mallinnukset korvaavat fyysiset vaatteet markkinoinnissa?
Työpajaan osallistujat pääsevät tutustumaan ja halutessaan testaamaan digitaalisuuden mahdollisuuksia.
Työpajassa keskustellaan teemasta ja pohditaan aihealueen hyötyjä ja haasteita jokaisen osallistujan omasta näkökulmasta.
Miten osallistua? Voit tulla seuraamaan työpajaa etänä ja osallistua kokeiluihin niiltä osin kuin se on etänä mahdollista. Zoom –yhteys linkki Jos haluat enemmän työpajasta, tule paikan päälle.
Jos haluat enemmän työpajasta, tule paikan päälle, Savonia-AMK:n kampukselle, Microkatu 1. L-120 –tila.
Digijamit on yhteisöllinen tapahtuma, jossa tutkitaan ja kokeillaan konkreettisesti uusia teknologioita, teknologista murrosta ja sen mahdollisuuksia suunnittelussa ja tuotekehityksessä, valmistuksessa ja markkinoinnissa.
Digijameissa kehitetään digitaalista osaamista kiertotaloudessa ja opitaan soveltamaan sitä tekstiilien ja muodin prosessien eri vaiheissa yhdessä yritysten, opiskelijoiden ja Savonian henkilöstön kanssa.
Digijamit on osa Digital & Circular Fashion House –hankkeen työpakettia Minifaktori /Luova Farmi & yhteisö – opi ja kokeile teknologiaa. Jokaisessa työpajassa on oma digihaasteensa.