Ilmoittautuminen 10.8. - 31.8.2021
Opintojakso on osa matkailu- ja ravitsemisalan opintoja. Opintojakso soveltuu kaikille, jotka haluavat kehittää asiakaspalvelun ja myyntityön osaamistaan.
Tavoitteet
Opiskelija hallitsee asiakaskokemuksen ja asiakasymmärryksen keskeiset käsitteet ja ymmärtää niiden merkityksen matkailu- ja ravitsemisalalla.
Opiskelija hallitsee asiakaspalvelu- ja myyntiprosessin vaiheet ja osaa soveltaa niitä myydessään tuotteita ja palveluita erilaisille asiakasryhmille. Opiskelija osaa perustellusti valita myyntikanavat ja osaa kehittää myyntityötä.
Keskeinen sisältö
- Asiakaskokemus ja asiakasymmärrys
- Asiakaskokemuksen mittaaminen
- Palvelupolku
- Myyntityön prosessi
- Myyntikanavat
- Myyntityön kehittäminen
Toteutus
- Verkko-opiskelupainotteisena monimuoto-opiskeluna.
- Moodle avautuu 1.9.2021.
- Ensimmäinen lähitapaaminen viikolla 36 tai 37, tarkemmat ajankohdat ilmoitetaan elokuussa.
- Aktiivinen osallistuminen opetukseen, yksilö- ja ryhmätehtävät, tentit (0 - 5).
Opiskeluaineisto
Ilmoitetaan tarkemmin opiskelun alussa.
Opintomaksu
Koulutus on maksuton Savonian avoimen amkin opiskelijoille syksyllä 2021.
Opiskelun aikaiset tuet
Opiskelu avoimessa ammattikorkeakoulussa ei oikeuta opintotukeen eikä opintososiaalisiin etuuksiin. Jos olet työtön työnhakija, neuvottele opinnoista TE-toimiston kanssa ennen ilmoittautumista opintoihin. Työssäolevien on mahdollista saada Työllisyysrahaston aikuisopintorahaa opintovapaan ajaksi, jos muut edellytykset täyttyvät.
Ilmoittautuminen
Sitovat ilmoittautumiset opintojakson ilmoittautumisaikana 10.8. - 31.8.2021.
Lisätiedot
- Sisällön ja toteutuksen osalta: Lehtori Sirpa Vauhkonen, sirpa.vauhkonen@savonia.fi (kesäloma 14.6. - 8.8.2021)
- Ilmoittautumisen osalta: avoimen ammattikorkeakoulun opintoneuvojat, avoinamk@savonia.fi
Tervetuloa opiskelemaan Savoniaan!
Savonia-ammattikorkeakoulu varaa oikeudet mahdollisiin muutoksiin.