Myynnin johtaminen osana myynnin kehittämistä
Koulutuksen avulla saat välineitä ja apua tehokkaampaan ja laadukkaaseen myynnin suunnitteluun ja toteuttamiseen. Koulutus sisältää pieniä osallistavia tehtäviä, keskustelua ja ajatustenvaihtoa.
Kohderyhmä
Koulutus on suunnattu myynnin ja asiakasrajapinnan tehtävissä toimiville
Ajankohta ja paikka
31.10.2023 klo 14–16
2.11.2023 klo 14–16
Koulutus toteutetaan Teams-yhteydellä.
Tavoite
Koulutuksen päättyessä osallistuja:
- Ymmärtää, mitä myynnin mittaaminen on ja osaa hyödyntää saamaansa tietoa analysointiin ja myynnin kehittämiseen
- Osaa käsitellä reklamaatioita ja palautteita ja kehittää niiden avulla asiakassuhdetta
- On syventänyt ymmärrystään ihmisten ja itsensä johtamisen rooleista myynnin toteuttamisessa
Sisältö
- Myynnin mittaaminen ja analysointi
- Palautteet, reklamaatiot osana asiakassuhdetta, haastavat asiakaskohtaamiset
- Asiakassuhteiden pidentäminen ja arvon parantaminen, asiakasuskollisuus ja sen parantaminen, asiakaskannattavuus
- Ihmisten johtaminen osana myyntiä
Kouluttaja
Ari Pitkänen, lehtori, Savonia-ammattikorkeakoulu
Ilmoittautuminen ja hinta
80 euroa + alv 24 % / osallistuja
Ilmoittautuminen 10.10.2023 mennessä sivuilla:
www.savonia.fi/taydennys
Lisätietoja puh. 044 785 6089, taydennyskoulutus@savonia.fi
Ilmoittaudu myös näihin koulutuksiin:
Hyvä viestintä tukee asiakaskokemusta ja myynnin kehittymistä (etätoteutus)