Käytännön myynnin ja asiakaspalvelun verkkokoulutus
Haluatko oppia, kuinka tehostaa myyntiä laadusta tinkimättä? Koulutuksessa saat käytännön myyntiin ja asiakaspalveluun vinkkejä ja neuvoja, joita on helppo ottaa osaksi päivittäistä toimintaa.
Kohderyhmä
Koulutus on suunnattu myynnin asiakasrajapinnassa toimiville
Ajankohta ja paikka
7.11.2023 klo 14–16
9.11.2023 klo 14–16
Koulutus toteutetaan Teams-yhteydellä.
Tavoite
Koulutuksen jälkeen osallistuja:
Oppii syventämään laadukkaita ja myynnillisiä asiakaskohtaamisia
Ymmärtää lisämyynnin merkityksen ja oppii toteuttamaan sitä käytännössä
Sisältö
- Verbaali ja nonverbaali viestintä ja ilmaisutaidot myynnissä
- Käytännön myynnillinen asiakaspalvelu eri kanavissa
- Lisämyynti/ristiinmyynti
- Käytännön myynnin toimintamallit ja vinkit
Kouluttaja
Ari Pitkänen, lehtori, Savonia-ammattikorkeakoulu
Ilmoittautuminen ja hinta
80 euroa + alv 24 % / osallistuja
Maksimiosallistujamäärä 40 henkilöä.
Ilmoittautuminen 17.10.2023 mennessä sivuilla:
www.savonia.fi/taydennys
Lisätietoja puh. 044 785 6089, taydennyskoulutus@savonia.fi
Ilmoittaudu myös näihin koulutuksiin:
Hyvä viestintä tukee asiakaskokemusta ja myynnin kehittymistä (etätoteutus)