Tapahtuman oletuskuva

Hyvä viestintä tukee asiakaskokemusta ja myynnin kehittymistä

14.11.2023 14:00

Hyvä viestintä tukee asiakaskokemusta ja myynnin kehittymistä

Hyvällä viestinnällä on positiivinen vaikutus yrityksen menestymiseen, ja millä tavalla asiakaskokemus huomioidaan eri kanavissa. Asiakaskokemus on asiakkaan käsitys siitä, miltä kohtaaminen tuntuu yrityksen kanssa. Asiakaskokemuksen luomisella on iso vaikutus yrityksestä muodostuviin mielikuviin ja ennen kaikkea myyntiin. Tässä koulutuksessa syvennytään asiakaskokemukseen viestinnän näkökulmasta.

Esite

Kohderyhmä
Myynnin ja markkinoinnin rajapinnassa työskentelevät henkilöt

Ajankohta ja paikka
14.11.2023 klo 14–16
16.11.2023 klo 14–16

Koulutus toteutetaan Teams-yhteydellä.

Tavoite

Koulutuksen päättyessä osallistuja:

  • Ymmärtää asiakaskokemuksen merkityksen ja mitä asiakaskokemus on viestinnässä
  • Osaa huomioida asiakaskokemuksen sosiaalisessa mediassa

Sisältö

  • Asiakaskokemus, miten viestinnällä voidaan vaikuttaa
  • Kanavat: Miten tavoitat asiakkaat parhaiten
  • Viestintä osana yrityksen brändiä ja toimivaa asiakaskokemusta
  • Vuorovaikutus ja sitouttaminen somessa

Koulutus sisältää pieniä osallistavia tehtäviä, keskustelua ja ajatustenvaihtoa.

Kouluttaja
Tiina Kuiri, tuntiopettaja, Savonia-ammattikorkeakoulu

Ilmoittautuminen ja hinta
80 euroa + alv 24 % / osallistuja

Ilmoittautuminen 24.10.2023 mennessä sivuilla:
www.savonia.fi/taydennys

Lisätietoja puh. 044 785 6089, taydennyskoulutus@savonia.fi 

Ilmoittaudu myös näihin koulutuksiin:

Myynnin johtaminen osana myynnin kehittymistä

Käytännön myynnin ja asiakaspalvelun verkkokoulutus

Paikkoja ei enää tarjolla.

Ajankohta

Alkaa:   14.11.2023 14:00
Päättyy:   16.11.2023 16:00

Lisätiedot

Savonia-ammattikorkeakoulu Jatkuva oppiminen

044 785 6420

taydennyskoulutus@savonia.fi

Koulutus on suunniteltu yhteistyössä Kuopion Yrittäjien kanssa.