Hyvä viestintä tukee asiakaskokemusta ja myynnin kehittymistä
Hyvällä viestinnällä on positiivinen vaikutus yrityksen menestymiseen, ja millä tavalla asiakaskokemus huomioidaan eri kanavissa. Asiakaskokemus on asiakkaan käsitys siitä, miltä kohtaaminen tuntuu yrityksen kanssa. Asiakaskokemuksen luomisella on iso vaikutus yrityksestä muodostuviin mielikuviin ja ennen kaikkea myyntiin. Tässä koulutuksessa syvennytään asiakaskokemukseen viestinnän näkökulmasta.
Kohderyhmä
Myynnin ja markkinoinnin rajapinnassa työskentelevät henkilöt
Ajankohta ja paikka
14.11.2023 klo 14–16
16.11.2023 klo 14–16
Koulutus toteutetaan Teams-yhteydellä.
Tavoite
Koulutuksen päättyessä osallistuja:
- Ymmärtää asiakaskokemuksen merkityksen ja mitä asiakaskokemus on viestinnässä
- Osaa huomioida asiakaskokemuksen sosiaalisessa mediassa
Sisältö
- Asiakaskokemus, miten viestinnällä voidaan vaikuttaa
- Kanavat: Miten tavoitat asiakkaat parhaiten
- Viestintä osana yrityksen brändiä ja toimivaa asiakaskokemusta
- Vuorovaikutus ja sitouttaminen somessa
Koulutus sisältää pieniä osallistavia tehtäviä, keskustelua ja ajatustenvaihtoa.
Kouluttaja
Tiina Kuiri, tuntiopettaja, Savonia-ammattikorkeakoulu
Ilmoittautuminen ja hinta
80 euroa + alv 24 % / osallistuja
Ilmoittautuminen 24.10.2023 mennessä sivuilla:
www.savonia.fi/taydennys
Lisätietoja puh. 044 785 6089, taydennyskoulutus@savonia.fi
Ilmoittaudu myös näihin koulutuksiin: