digitaalinen brandi asiakaskokemus savonia

Digitaalinen brändi ja asiakaskokemus 20 op

Mitä hyötyä yritykselle?

Viitaten opetushallituksen (2019) tekemään ”Osaamisrakenne 2035”-selvitykseen, osaamistarpeiden muutos vuoteen 2025 mennessä painottuu digitaitoihin. Palvelutyössä, kuten matkailu- ja ravitsemisalalla korostuu digitaalisen markkinoinnin taidot ja sisällön tuottaminen. 

Palvelualojen osaamisbarometrin 2022 mukaan yrityksen kannalta tärkeinä henkilöstön osaamisen osa-alueina on kyky kehittää asiakaslähtöisiä palveluja. Lisäksi työntekijät kokevat oman osaamisen kehittämisen kohdalla tärkeäksi nimenomaan asiakaslähtöisyyden.

Hyödyt yritykselle

  • Yrityksen digitaalisten toimintojen ammattimainen kehittäminen ja hallinta​ 
  • Osaavat tekijät työpaikalla
  • Vahvistaa työurien kestävyyttä lisäämällä monipuolisuutta työtehtäviin​
  • Edistää yrityksen vetovoimaisuutta ja kilpailukykyä osaavan työvoiman avulla
Paikkoja ei enää tarjolla.